Monday, April 18, 2005

花豬話︰唔比細佬一齊玩


Posted by Hello

4 Comments:

Blogger Winkris said...

他們是傻的~~~

2:18 PM  
Blogger SecondYIP said...

花豬咁惡架!嚇到細佬頭都歪埋,陰公。
>8-j
 

10:38 PM  
Blogger Jo said...

肥豬神: 細佬, 唔駛驚, 有我肥豬神係樹, 我帶埋我條靚Rio過黎幫拖!!
肥豬神: 花豬妹妹, 我黎啦!!!

10:50 PM  
Blogger roboman said...

花豬: 你咪行埋o黎呀, feeeeeeeeeee 你o架!

細佬: 哼, 我唔係怕你, 我只不過係尊重你遮. 講到打交, 你都未係我黑貓o既對手呀!

11:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home