Tuesday, March 29, 2005

貓之日記

4月25日
花豬︰今日明明係假期架,點解佢地兩個咁早出街嫁??
細佬︰係呀....係呀..........
(兩小寶等左一日)
花豬︰嘩........成11點半先返,拎一大袋野,咩鉅記,又豬肉乾,又牛肉乾,但係又唔請我地食喎,正衰人....
細佬︰係呀....係呀.........

4月26日
花豬︰................................................
細佬(細細聲)︰花豬姐今日比人捉左去沖涼呀,無心機...

4月27日
花豬︰今日有4個陌生人黎到,坐係張台度砌積木,嘈之巴閉,仲搞到成2點先走,搞住哂,無幫襯。
細佬︰係呀....係呀..........

4月28日
花豬︰今日就好了,亞哥係床陪我覺覺豬。
細佬︰我就陪亞姐睇電視。
花豬&細佬︰真溫馨啊..............日日如是就好了......... ^^
(筆者︰我都想呀,唔駛做咩,我唔食你兩小寶都要食,快d比我中六合彩先講啦~~!!!)

3 Comments:

Blogger eggegg said...

你dad mom, 過左大海呀..........仲有一袋二袋tim 呀 ...........hehe.....打劫 !

3:53 PM  
Blogger Winkris said...

細佬之前出街沖了~~~

10:27 AM  
Blogger Carol said...

4R都係星期六沖咗....heehee !!

11:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home